Gadżety Kuchenne - maszyny : do waty cukrowej, granity, jogurtów i lodów

12/27/2015 09:47:00 AM



Dzień dobry po świętach :)
Mam nadzieję, że odpoczęliście, a jeżeli nie - to jeszcze dziś macie na to czas :)
Po świętach przygotowałam dla Was kolejną serię gadżetów kuchennych - tym razem są to maszyny, które przypomną Wam smaki z dzieciństwa (wata cukrowa) lub dostarczą zdrowe kultury bakterii - bez konserwantów (jogurtownica), a także osłodzą Wam spotkania z rodziną i znajomymi...

Zacznijmy od jogurtownicy - szczerze przyznam, że zakup jogurtownicy wydawał mi się  fanaberią - jednak zupełnie zmieniłam zdanie, gdy spróbowałam jogurtu z tej maszyny ! To zupełnie inny smak, niż ten który oferują nam sklepy...lepszy !  Do tego mamy pewność, że nie ma tam chemicznych dodatków - jeżeli macie dzieci, które uwielbiają jogurty - lub codziennie rano pochłaniacie musli z jogurtem ;) to ta maszyna jest dla Was :)

Pozycja numer dwa - to lodziarka, która umożliwia Wam przygotowanie miękkich lodów,mrożonych jogurtów (moje ulubione :)) i sorbetów - wygląda bardzo estetycznie  i na pewno zaskoczy Waszych znajomych i sprawi radość nie tylko dzieciom.

Maszyna do waty cukrowej ! To jest gadżet, który w mojej opinii sprawia największą radość. Pamiętam czasy, gdy jako dziecko stałam przy Panu, który  sprzedawał watę cukrową i ze zdziwieniem obserwowałam jak zamienia cukier w puszystą chmurkę na patyku ... dziś dzięki tej maszynie - sami możemy "czarować" i zaskakiwać znajomych czy dzieci - to dopiero magia !

Urządzenie do Granity sycylijskiego przysmaku, który w wersji dla dorosłych można wykorzystać w połączeniu z alkoholem ;)) Urządzenie umożliwia „strzyżenie” lodu do postaci drobniutko pokruszonych cząstek serwowanych w różnych smakach. 

To chyba na dzisiaj tyle - zaczynam przygotowania do Sylwestra :) 


Wszystkiego smacznego !





You Might Also Like

0 komentarze