Pasta z suszonych pomidorów z kaszą jaglaną

9/16/2018 11:02:00 PM

 


Dawno nie robiłam pasty z suszonych pomidorów i już prawie zapomniałam jak bardzo ją lubię i jak często ona kradnie serce osobom, które ją tylko spróbują. Więc jak zobaczyłam opakowanie suszonych pomidorów w rozmiarze XXL  w LIDLu - naszła mnie nagła potrzeba na zrobienie pasty.
Na blogu pojawił się już kiedyś podobny przepis ale  nie zawierał kaszy jaglanej więc był mniej sycący - jeżeli ktoś z Was nie przepada za kaszą jaglaną wklejam link do poprzedniego przepisu
http://dlasmaq.blogspot.com/2016/05/pasta-z-suszonych-pomidorow.html


Opakowanie 535g
za ok. 6,99 zł














Składniki :


  • 1/2 opakowania XXL suszonych pomidorów
  • 1/2 ugotowanej saszetki kaszy jaglanej
  • 3 duże ząbki czosnku
  • 3 łyżki soku z cytryny 
  • sól, pieprz dla smaku



Jak przygotować:

Ugotowaną kaszę jaglaną ostudzić - ja jak zwykle studziłam w trybie ekspresowym, czyli odlałam wodę i kaszę zalałam zimną przefiltrowaną wodą. Następnie wodę odlewamy.
Odsączamy pomidory. Wrzucamy je do pojemnika ( u mnie był to litrowy słoik - w nim zajmowały 1/3 pojemności) następnie dodajemy kaszę jaglaną (zajmuję ok 1/6 słoika) dodajemy czosnek, solimy. Podlewamy ok. 2 łyżkami oleju spod pomidorów, dodajemy sok z cytryny.
Blendujemy do uzyskania gładkiej konsystencji, doprawiamy solą i pieprzem.
Podajemy na kanapkach lub na chrupiących grzankach.




Wszystkiego smacznego !









You Might Also Like

0 komentarze