Kawowo - miodowa piers z pikantna salatka z chilli

10/09/2012 10:36:00 PM





Mięso:
Dziś pora ma eksperyment . Znalazłam gdzieś przepis na mięso nadziewane ziarnami kawy, a z racji tego iż kawy w ziarnach nie miałam... postanowiłam zaparzyć kawę mieloną w imbryku :) Kombinacja dziwna ale jednak ... czasem warto coś udziwnić... Do garnka nalałam kawy, rozcieńczyłam z wodą (szklanka) do tego wrzuciłam piersi z kurczaka, do odparowania. Następnie piersi smarujemy miodem, tak aby się przypiekły. Później już tylko dodajemy  świeżych ziół :)






                                                                                   

Sałatka : 
Mimo udziwnionego mięsa sałatka jest banalna, ale uwielbiam ten smak... Połączenie świeżej natki pietruszki, chili oraz czosnku... do tego oliwa z oliwek i ocet z białego wina...Aromat cudowny... Wszystkie wymienione wyżej składniki drobno kroję, mieszam - dodaję pieprz i sól dla smaku . Połączyłam te dodatki z ryżem oraz z papryką surową. 
Smak dzięki połączeniu pietruszki, chilli i czosnku ...
bardzo intensywny świetnie łagodzi go właśnie ryż ;)









You Might Also Like

0 komentarze