Ekspresowa tortilla z jagodami Goji z zatopionym w wedzonej papryce kurczakiem.

6/18/2014 10:14:00 PM

Jak coś nazywam ekspresowym, tzn że jednego ze składników najzwyczajniej w świecie nie miałam czasu zrobić i go kupiłam :)
I tak jest i w tym wypadku - tortilla nie jest owocem mojej pracy a Carrefoura - ale dbając o wspólne dobro wybrałam tą zdrowszą - czyli wieloziarnistą ( kogo ja chce oszukać ? ;) ) Dlatego skupmy się na wszystkim innym ale nie na "gotowcu" w postaci tortilli ;)

Tortille polecam wszystkim, którzy w szybki i łatwy sposób chcą coś przekąsić - "farsz" do tortilli zrobić można na wiele sposób - zgodnie ze swoimi upodobaniami.


Ja dzisiaj proponuję Wam tortille z mięsem drobiowym opiekanym z papryką wędzoną, jagodami Goji oraz z kokosem.
Nie wiem czy próbowaliście owoców Goji na ciepło - ale są wspaniałe ! i każdemu je polecam !
Po podsmażeniu mają słodki smak więc doskonale nadają się do  łamania smaków.


Co potrzebujemy ?
suszone kawałki kokosów
 
jagody Goji 


- 2 piersi z kurczaka
- łyżkę słodkiej wędzonej papryki
- łyżeczka pieprzu bałkańskiego
- garść suszonych kokosów 
- garść jagód Goji
- 4 gotowe tortille



Co robimy?

Kroimy cienko piersi kurczaka, następnie na oliwie podsmażamy je- stale mieszając, dodajemy suszoną paprykę, łyżeczkę pieprzu bałkańskiego. Czas na smażenie cienko pokrojonych piersi  to ok. 7 minut. Po tym czasie dodajemy jagody Goji - podsmażamy przez 2 minuty, dolewamy 1/3 szklanki wody, dodajemy kawałki kokosa - czekamy aż zmięknie kokos oraz jagody (do odparowania wody.)

Następnie, wkładamy tortille do mikrofali :) - aby ją podgrzać wykładamy mięso przygotowane przez nas i pozostałe dodatki.
Ja dodałam sałatę lodową, ser feta, pomidora.
Dodatkowo polałam "farsz" sosem jogurtowym z carry i pieprzem bałkańskim. Na tym koniec :)


SMACZNEGO !



You Might Also Like

0 komentarze