Zupa cytrynowa na bazie mleka kokosowego

11/09/2014 10:23:00 PM


Na długi weekend mam dla Was propozycję na pyszną zupę cytrynową.
Polecam ją przetestować bo na prawdę warto  !
 Ja jestem zakochana w jej smaku :) i dziś dziele się z Wami tą miłością :)










SKŁADNIKI:

4 cytryny (na tarce, na drobnych oczkach ścieramy skórkę)
puszka mleka kokosowego 500ml
1L bulionu
śmietana 18%
4 zółtka
kasza jaglana
płatki migdałowe
tymianek do ozdoby
sól, pieprz dla smaku


JAK ZROBIĆ :

Przygotowany bulion (warzywa+wołowina+piersi z kurczaka+4xliść laurowy, 5x ziele angielskie + doprawiony dla smaku) odcedzić.
Bulion połączyć z mlekiem kokosowym. Skórkę z 4 cytryn otrzeć na tarce - połowę dodać do bulionu. Wycisnąć sok z cytryn i dodać do bulionu. Doprawić dla smaku magi, pieprz, sól etc.
Aby nieco zagęścić zupę, w 1/4 szklance wody rozpuszczamy 2 łyżki mąki ziemniaczanej, dolewamy 1/2 szklanki naszej zupy. Mieszamy, następnie wlewamy to do zupy - mieszamy, do zagotowania.
Następnie 4 żółtka mieszamy z 1/3 szklanki śmietany - następnie dodajemy do zupy, mieszamy  -  NIE GOTUJEMY !

Każdy z Was podejmuje decyzję jak podać tą pyszną zupę - ja podałam ją z kaszą jaglaną, podsypaną płatkami migdałowymi oraz otartą skórką z cytryny ze świeżym tymiankiem.
Zupę można podać także  z kurczakiem i ryżem - decyzja należy do Was :)


To czego jestem pewna to, że MUSICIE SPRÓBOWAĆ TEJ ZUPY !!!




WSZYSTKIEGO SMACZNEGO !!!  :) 

You Might Also Like

0 komentarze