Przepisnik - projekt kuchnia

8/01/2015 03:11:00 PM

Witajcie,
Po krótkim urlopie  zwarta i gotowa wracam do blogowania:)
Chce się Wam pochwalić moim nowym projektem - wymęczonym w Photoshopie :)
Z tego miejsca deklaruję Wam, że projekt będzie stale udoskonalany :)

Skąd pomysł na przepiśnik?
Uwielbiam wszelkie organizery, karteczki, kolorowe zakreślacze - bez nich organizacja mojego życia codziennego nie byłaby możliwa, w związku z tym postanowiłam zorganizować swoją przestrzeń także kuchenną - w tym moje przepisy, te które jeszcze na bloga nie dotarły...
Oczywiście mogłam kupić jakiś zeszyt, lub gotowy przepiśnik - ale po co?
Przecież żaden gotowy przepiśnik w pełni nie spełni moich oczekiwań kuchennych - co innego jak sama go zrobię :)
Zadaniem mojego przepiśnika jest - przechowywanie moich sekretnych ;) przepisów w odpowiednim miejscu i oczywiście w odpowiedni sposób - dodatkowo w przepiśniku znajdziecie - Kuchenny przelicznik - łyżeczkowy i szklankowy,oraz ilość kalorii w jednej łyżeczce np. cukru, mleka, oleju etc.
Postanowiłam dodać także  układ naczyń/sztućców na stole - myślę, że każdemu może się to przydać!




Co według Was powinien mieć idealny przepiśnik? 



You Might Also Like

1 komentarze