Zupa szczawiowa z twarozkiem

1/10/2013 04:36:00 PM

Dzisiejszymi  gwiazdami wieczoru są :   twaróg - chudy oraz szczaw.

Szczawiową uwielbiam, mimo iż kolor ma dość smutny to uwielbiam słodko-kwaśne smaki i taka dla mnie właśnie jest ta zupa.
Zawsze mam zamrożony bulion warzywny, więc  z zupami problemu nie mam, oczywiście, to żaden trud zrobić bulion ale jednak łatwiej i szybciej wyjąć go po prostu z zatłoczonej zamrażarki.:)
W związku z tym, iż szczawiu nigdzie świeżego  nie znalazłam byłam zmuszona użyć ten ze słoika.. Słoik dodaje na litr bulionu.
Nasz wywar  lekko dosładzamy łyżeczką miodu dodajemy pieprz sól, dla smaku. Dodajemy też  średni ząbek czosnku - dla zdrowia :) pokrojony w cienkie plastry.

Na głęboki talerz, bądź miskę nakładamy ok. 120  g chudego twarożka - ja np użyłam ten z Pilosa z Lidla.
Rozdrabniamy widelcem, zalewamy zupą szczawiową.
Dodajemy łyżkę jogurtu naturalnego, posypujemy płatkami migdałowymi.


P.S Ja zawsze dodaję troszkę mniej jogurtu - ze względu na uwielbiany przeze mnie smak szczawiu :)


Smacznego :)



You Might Also Like

0 komentarze